Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Για ποιό λόγο βρίσκεσαι εδώ;

- Δεν θέλω να ζώ σε μια κοινωνία όπου, από τις πρώτες ομάδες που σκέφονται να πάρουν λεφτά είναι από τους συνταξιούχους. (Κίττυ)

- Ένα κίνημα για να κάνει τη διαφορά πρέπει να έχει ανθρώπους  έτοιμους να προσφέρουν. Όλοι μαζί μπορούμε.

- Διότι δεν υπάρχει τίποτα. Υπάρχει μόνο το όνομα. (Γιώργος)

- Διότι δεν ευθύνομαι ούτε εγώ αλλά ούτε η υπόλοιπη γενιά μου να πληρώσουν λάθη άλλων κι αυτό πρέπει να ακουστεί. (Γιάννα)

- Είμαι ξένη και ζω 15 χρόνια στην Ελλάδα. Έχω σκοπό να ζήσω και για το υπόλοιπο της ζωής μου εδώ. Είναι ο τόπος που ζω, που δημιούργησα την οικογένειά μου και θέλω να εργάζομαι και να ζω αξιοπρεπέστατα. Γι' αυτό θα συνεχίσω να έρχομαι εδώ και να παλέυω για μια καλύτερη ζηή στην Ελλάδα. Παρόλο που πέρασα ήδη μια παρόμοια εμπειρία στην πατρίδα μου τη Σερβία, είμαι έτοιμη για άλλη μια φορά, μα προσπαθήσω για ένα καλύτερο άυριο. (Ντουσίτσα)

- Είμαι εδώ για ένα καλύτερο αύριο και θα παλέψω γι ' αυτό. (Νίνα)

- Είμαι εδώ για ένα καλύτερο κόσμο. Για να αποκτήσουν στην πράξη το πραγματικό νόημά τους οι λέξεις. Δημοκρατία - Ισότητα - Αλτρουισμός κτλ. (Παγώνα)

- Δεν αντέχω να μου κλέβουν το μέλλον μου. Δεν αντέχω την αδικία!!!! (Λεωνίδας)

- Γιατί θέλω το κίνημα των αγανακτισμένων να συνδεθεί με τους αγώνες ενάντια στο μνημόνιο.

- Για να εναντιωθώ σε όλους αυτούς τους ξεδιάντροπους και αναίσχυντους της εξουσίας, που σφετερίζονται τις "κατακτήσεις" και τα "κεκτημένα" του λαού εξυπηρετώντας τα συμφέροντα τραπεζικών ομίλων εντός και εκτός και πολυεθνικών εντολέων καταπατώντας ακόμα και το σύνταγμα. Επίσης θέλω να εναντιωθώ στην κρατική καταστολή και βιαιότητα και να βρεθώ στους δρόμους και στις πλατείες με όλους εσάς που οι πολιτικο-οικονομικές συνθήκες έφεραν σε αυτό το σημείο. Κλείνοντας,  όλοι μαζί ας τους δώσουμε την απάντηση! Hasta Siempre!

- Για να φύγουν όλοι, γιατί χρέος μας είναι να ανατρέψουμε το σύστημά τους.

- Είμαι εδώ γιατί θέλω επιτέλους να ζήσω σε μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι θα κοιτάζονται στα μάτια.

- Είμαι άνθρωπος όπως και συ. Ζητάω ένα κόσμο που να κυριαρχεί αγάπη- ειρήνη- αλληλεγγύη- ισότητα για όλους. Είμαι εδώ επειδή σ' αγαπώ! (Χ.)

-Είμαι εδώ γιατί τόσα χρόνια αυτά που ονειρέυομαι αρχίζουν να παίρνουν μορφή, χωρίς να ξέρω βέβαια που μπορεί να καταλήξει. Δεν θέλω μια καλή δημοκρατία δημοκρατία, γιατί δε θέλω να συντηρήσω το σύστημα που υπάρχει. Θέλω αυτοοργανωμένες κοινωνίες με αλληλεγγύη σε μετανάστες και μη (γιατί όλοι τρώμε το ίδιο αγγούρι, κι αυτοί χειρότερο), αξιοπρέπεια. Αυτά είναι τα όνειρά μου που ελπίζω να πάρουν μορφή και να ακολουθήσουν πιπ όμορφοι καιροί.

- Antifa Action

- Γιατί ντρέπομαι να δώσω στην κόρη μου ένα κόσμο χειρότερο από αυτόν που πήρα. (Δημήτρης)

- Μέχρι τώρα παρατηρούσα όλα αυτά που γίνονταν από το σπίτι μου. Θυμώνω, στεναχωριέμαι, θυμώνω ξανά, λυπάμαι και αυτά τα συναισθήματα τα μοιραζόμουν με 5-6 φίλους. Δεν ανήκω κάπου, Θα μπορούσα να χαρακτιριστώ απολιτίκ. Ξαφνικά βρίσκεται ένα κίνημα (?) ή όπως  μπορεί να χαρακτηριστεί αυτό που γίνεται 3 μέρες τώρα. Σε πρώτη φάση αισθάνομαι ότι μπορώ να μοιραστώ έστω αυτό το συναίσθημα θυμού. Δεν μου φτάνει αλλά νομίζω ότι θα θέσουμε και προτάσεις και ιδέες. Είμαι υπέρ της αυτοοργάνωσης. Ευχαριστώ. (Αλεξάνδρα)

-  Για το μέλλον μας...και για ένα καλύτερο κόσμο. (Μήτσος και Στέλιος, 18 και 19 ετών)

- Για ένα καλύτερο αύριο και ενα δικαιότερο κόσμο για όλους μας. (Χρήστος)

-Γιατί θέλω να ζήσω. Να ζήσω όπως δικαιούμαι και επιθυμώ. Γιατί καθημερινά μου γκρεμίζουν τα όνειρα. Όταν δεν κινείται η νεολαία που αποτελεί τη μελλοντική κοινωνία και προτιμούν να μείνου απαθείς εγώ δεν το δέχομαι. Επιζητώ μια δικαιότερη κοινωνία με αρετές και αξίες. (Διονύσης)

- Γιατί κοιμόμουν και έβλεπα όνειρα. Όνειρα για κάτι καλύτερο, για μία καλύτερη ζωή, για μια καλύτερη κοινωνία. Κοινωνία ανθρωπιάς και αλλυλεγύης.  (Μιχάλης)

- Όλοι στους δρόμους (Γιώτα)

- Αντίσταση και ανυπακοή!! Έτσι μπορεί να βγει κάτι! (Γιώργος)

- Δεν μας κλέβουν μόνο τους μισθούς μας αλλά και την ανθρωπιά μας.! Αυτό δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να τους το χαρίσουμε. (Ισμήνη)

- Ωραία όλα αυτά που ακούγονται και συμφωνώ με τα περισσότερα, αλλά πρέπει να βρούμε τρόπο υλοποίησης, Οι προτάσεις να γίνουν πράξη. Ανταλλαγή προϊόντων, εθελοντική βοήθεια και είμαι και εγώ μέσα. (Πέτρος)

- Ας ξυπνήσουμε επιτέλους! (Θεόφιλος 35)

- Πρέπει να κρατήσει. Πρέπει να γίνει.

- Εδώ βρίσκομαι για να μπορώ μεθάυριο να κοιτάξω στα μάτια τα παιδιά μου και να μη ντρέπομαι. (Κώστας)

- Εγώ βρίσκομαι εδώ γιατί είμαι 17 χρονών και δεν μου επιτρέπουν να ζήσω.

- Όχι άλλο...

- Ότι γίνεται στην Ελλάδα (Σαλίχ)

- Πρώτα απ' όλα είναι να φύγουν αυτοί που μας κυβερνούν. Να μην περάσουν τα μέτρα.

- Είμαι 17 χρονών, διαβάζω και έχω όνειρα για το μέλλον μου. Του χρόνου θα δώσω πανελλήνιες και πιστεύω ότι θα τελιώση σε κάποια καλή σχολή. Αλλά παρ''ολα αυτά το μέλλον μου είναι αβέβαιο και μέχρι τώρα ένιωθα ότι είμαι ανήμπορος να κάνω κάτι για το μέλλον μου, όμως τώρα για πρώτη φορά νιώθω ότι γίνεται κάτι οργανωμένο. Και ΕΛΠΙΖΩ..... (Μανώλης)

- Γιατί μας έχουνε γαμήσει ( Γιώργος)

- Είμαι εδώ γιατί δεν υπάρχει άλλος χώρος ελεύθερος... (Διαμαντή)

Για ποιο λόγο είσαι εδώ;

- Γιατί επιτέλους, το μαχαίρι έφτασε στο κόκαλο, αλλά αυτό το κόκαλο είναι το δικό μας...Η υπομονή μας και η ανοχή μας εξαντλήθηκαν. (Μαργαρίτα)

- Είμαι εδώ γιατί θέλω να δω μια ελεύθερη Ελλάδα και έναν ελεύθερο κόσμο. Είμαι εδώ για όλα όσα έχουμε ξεχάσει τόσα χρόνια και τα θεωρούμε αυτονόητα. Είμαι εδώ γιατί η φωνή μου είναι φωνή σου και το ανάποδο. (Γιάννης)

- Είμαι εδώ για να αλλάξω το σύστημα που προϋποθέτει ότι εγώ αλλάζω πρώτα τον εαυτό μου, σκέφτομαι πιο συλλοφικά γιατί είμαι κάτοικος αυτού του πλανήτη και όχι μόνο της Ελλάδας.

- Σιχάθηκα, βαρέθηκα, αηδίασα!

- Γιατί αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να είμαι αλλού! (Μαρία)

- Γιατί δεν μπορώ άλλο.

- Διαφωνώ με την πολιτική που ακολουθείται στο σύνολό της.

- Γιατί αγανάκτησα!

- Συμφωνώ την αποπάνω

- Θέλω να είμαι μαζί με τον κόσμο που ξύπνησε!

- Είμαι εδώ γιατί δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Ο μόνος δρόμος είναι να παραμείνουμε εδώ μέχρι εσχάτων και να απαλαγούμε από τους δυνάστες που πετούν τον λαό στον ΚΑΙΑΔΑ. Ένας τρόπος να τους φρενάρουμε είναι μποϋκοτάζ των προϊόντων που μας σερβίρουν αναγκαστικά, σε διάρκεια χρόνου ώστε να τους πατήσουμε εκεί που τους πονάει. Εννοώ των ευρωπαίων δυναστών μας.

- Για να πέσει το κράτος, ο καπιταλισμός και κάθε είδους εκμετάλλευση από άνθρωπο σε άνθρωπο (και ζώα)! Για ένα κόσμο ελευθερίας-ισότητας και αλληλεγγύης.

- Ένα πράγμα με αγχώνει. ΟΛΑ τα άλλα με καταθλίβουν!

- Αξιοπρέπεια!!!

- Επειδή θέλω η πατρίδα μου να σταματήσει να ξεπέφτει στα μάτια των άλλων χωρών οι οποίες μας κατακρίνουν λες και είναι άγιοι και αναμάρτητοι και η νεολαία να έχει μέλλον.

- Δεν είμαι αγανακτησμένη με τα νέα μέτρα. Δεν είμαι αγανακτισμένη για το χρέος που βαραίνει τις πλάτες μας. Δεν είμαι αγανακτησμένη από το Πασόκ ή τους προκατόχους της εξουσίας. Είμαι αγανακτησμένη που βιώνω τον εξαναγκασμό της δουλειάς, της αλλοτρίωσης, τον βομμβαρδισμό των Μ.Μ.Ε., της παραπληροφόρησης, του ρατσισμού, του σεξισμού, του life style και όλων αυτών των όπλων μαζικής καταστροφής -παραγωγής συναίνεσης που χρησιμοποιεί το σύστημα εξαθλιώνοντας τη ζωή τη δική μου και όλων μας. Δεν μ'ενδιαφέρει να αποσυρθούν τα μέτρα, μ'ενδιαφέρει να καταλάβουμε όλοι μας ότι το βάρος που νιώθουμε δεν είναι παρά το βάρος των αλυσίδων μας.
"και να που μάθαμε να κουβεντιάζουμε ήσυχα και απλά... και δεν τραγουδάμε αδερφέ μου για να ξεχωρίσουμε απ' τον κόσμο, τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο. "

- Είμαι εδώ γιατί δεν θέλω να αφήσω την ευκαιρία να πάει χαμένη. Έφτασε πια ο καιρός να διορθωθούν πολλά πράγματα. Ζω σε μια πόλη που οι αναπηρικές συντάξεις είναι σκάνδαλο. Αυτά θα τα πληρώνουν οι έλληνες εργαζόμενοι για πολλά χρόνια. Οι πολιτικοί των Χανίων εξαργύρωσαν ψήφους με αυτές τις συντάξεις. Πια όλα αυτά πρέπει να τελιώσουν κάποτε (Σοφία)

- Είμαι εδώ γιατί θέλω πίσω τη ζωή μου και τα όνειρά μου. Είμαι 32 και το μόνο που κάνω κάθε μέρα είναι να δουλεύω για να επιβιώσω την επόμενη μέρα. Βαρέθηκα να με κλέβουν άνετα και εγώ να ιδρώνω για να επιβιώσω απλά. Με έχουν αναγκάσει να μην ξέρω τι να σκεφτώ. Για να μπορέσω να κάνω οικογένεια και να ζήσω αξιοπρεπώς τα παιδιά μου. Τα όνειρά μου έχουν σταματήσει και τα θέλω όλα πίσω. Να φύγουν όλοι και να ξεκινήσουμε από την αρχή. Όρεξη για δουλειά και για ζωή έχουμε. Είμαστε νέοι και μας κάνουν να νιώθουμε 90 χρονών. Είμαι εδώ γιατί θέλω τα όνειρά μου πίσω!!! (Γιάννης Μπ.)

- Είμαι εδώ. Είμαι εδώ; Αναρωτιέμαι...Θα ήθελα να δω να επαναπροσδιορίζουμε γκρεμίζοντας τον παλιό εαυτό μαςμ τον παλιό τρόπο κοινωνίας και διαχείρισης. Αφού λοιπόν γκρεμίσουμε τον παλιό, μη λειτουργικό τρόπο, να κοιτάξουμε την αλήθεια μας κατάματα, χωρίς φόβο και ενοχές. Έτσι με σημαία μας την αλήθεια μας και την ειλικρίνεια να χτίσουμε το νέο εαυτό μας, τη συνύπαρξη και την κοινωνία. Θάρρος λοιπόν να βιώσουμε αυτόν τον συμβολικό "εσωτερικό θάνατο" σαν άνθρωποι και σαν κοινωνία. Καλή δύναμη!!! Καλή ανάσταση!!! (Κατερίνα)

- ....ρε 'σεις, ξέρει κανείς πως να κάνουμε επανάσταση;

- Είμαι εδώ, γιατί είστε και εσείς εδώ. Έχω ελπίδα γιατί βλέπω πως και άλλοι θέλουν να ξαναβρούν τα νοήματα. Ευχαριστώ όλους. (Άρης)

- Είμαι εδώ γιατί έτσι γουστάρω κατά του νόμου...πλάκα κάνω! χα χα χα! Είμαι εδώ γιατί πιστεύω στην ανθρώπινη ελευθερία, την ιδιότητα, τη δικαιοσύνη, την αλληλεγγύη και την συνείδηση...θεωρώ το να βγαίνει ο κόσμος από το σπίτι του και να αγωνίζεται για τα δικαιώματά του είναι η αρχή του να βγάλει τον εαυτό του από αυτή τη κοινωνική φυλακή...είμαι εδώ γιατί θέλω ένα κόσμο ελέυθερο, ίσο, χωρίς χρήματα, να έχει αγάπη, να υπάρχει συνείδηση και ο κόσμος να μπορεί να έχει την ελευθερία της γνώσης...την ψυχική ελευθερία γενικότερα...Είμαι μια ανώνυμη...

- Ήρθα σήμερα γιατί δεν ήρθα χθές.

- Για να γίνουμε πολλοί.

- Είμαι εδώ, όπως προσπαθώ να είμαι σεκάθε κινητοποίηση για μια καλύτερη κοινωνία (Χρήστος)

- Νιώθω ότι είμαι σε αδιέξοδο, θέλω να κάνω κάτι αλλά δεν ξέρω τι. Σκέφτομαι πιο πολύ τα νέα παιδιά, εμείς κάπως θα τα καταφέρουμε, οι νέοι όμως κενό, χωρίς όνειρα. (Μαρκέλλα)

- Γιατί αγανάκτησα.

- Διαφωνούμε με την πολιτική της κυβέρνησης, με το μνημόνιο και να φέρπυν πίσω τα κλεμμένα.

- Είμαι ενάντια στο μνημόνιο, στην κυβέρνηση και στην διάλυση της κοινωνίας.

- Θεωρώ ότι λείπουν οι ηθικές αξίες από την κοινωνία μας...Γι' αυτό το λόγο είμαι εδώ...Για να επιστρέψουμε στις ηθικές αξίες των παπούδων μας.

- Είμαι εδώ επειδή είμαι αγανακτησμένος από την κοροϊδία των πολιτικών και θέλω να μάθω τους λόγους της αγανάκτησης των συμπολιτών μου.

- Ήρθα γιατί έμενα εδώ κοντά και δε με αφήνετε να κοιμηθώ.

- Εγώ είμαι αυτός που δε σε αφήνει να κοιμηθείς. Αύριο θα έρθω εγώ στο σπίτι σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου